TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. IBSE Experiments. In Costa, M.F., Dorio, B.V., Erdogan, M. Erantay, N. Proceedings of the 9th International Conference on Hands-on Science. Antalya, Turkey: Akdeniz Univerzity, Antalya, Turkey, 2012, s. 311-315. ISBN 978-989-98032-0-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název IBSE Experiments
Název česky IBSE experimenty
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Antalya, Turkey, Proceedings of the 9th International Conference on Hands-on Science, od s. 311-315, 5 s. 2012.
Nakladatel Akdeniz Univerzity, Antalya, Turkey
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Turecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00061533
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-989-98032-0-6
Klíčová slova česky experiment; IBSE; motivace;příprava učitelů
Klíčová slova anglicky experiment; IBSE; motivation; teacher training
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 27. 2. 2017 08:45.
Anotace
Experiments play a crucial role in inquiry-based science education (IBSE), especially in motivation of students. Experiments have to be organically included in IBSE. The objective of this study is to present research results of determination roles of experiments in IBSE and creation taxonomy of IBSE experiments. Used research methods are Delphi study nad desing-based research.
Anotace česky
Experimenty hrají zásadní roli v IBSE, především při motivaci studentů. Experimenty musí být organicky vloženy do IBSE. Cílem studie je prezentovat výzkumné výsledky určení role experimentů v IBSE a vytvoření taxonomie IBSE experimentů. Použité výzkumné metody jsou Delphi studie a konstrukční výzkum.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 22. 7. 2024 09:17