D 2012

Immersed into Digital World: Learning and Students’ Perception

VÁLEK, Jan a Petr SLÁDEK

Základní údaje

Originální název

Immersed into Digital World: Learning and Students’ Perception

Název česky

Ponoření do digitálního světa: učení a vnímání studentů

Autoři

VÁLEK, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr SLÁDEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Amsterodam, Procedia Social and Behavioral Sciences - International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY 2012), od s. 1866-1870, 5 s. 2012

Nakladatel

Elsevier Ltd.

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Nizozemské království

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00067520

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISSN

UT WoS

000317131400235

Klíčová slova česky

digitální domorodci; digitální přistěhovalci; ICT; vzdělávání

Klíčová slova anglicky

digital natives; digital immigrants; ICT; learning

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 8. 9. 2023 15:05, PhDr. Jan Válek, Ph.D.

Anotace

V originále

Computer literacy is one of the basic requirements on education for modern generation. Due to the existence of diverse groups of ICT users, we can expect conflicts and misunderstanding between the so-called digital immigrants and digital natives. It appears the Internet search engines can serve as the tools unifying both groups. The paper presents conclusions of the research focused on ways how to change the traditional approach when ICT supported teaching is applied. As a common platform we used Google.com in our university course preparing the teachers of Vocational training.

Česky

Počítačová gramotnost je jedním ze základních požadavků na vzdělání pro moderní generaci. Vzhledem k existenci různých skupin uživatelů ICT, můžeme očekávat konflikty a nedorozumění mezi tzv. digitální imigranty a digitálních nativci. Zdá se, že internetové vyhledávače mohou sloužit jako nástroje sjednocení obou skupin.Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na způsoby, jak změnit tradiční přístup, kdy se použije ICT podporovaná výuka. Jako společné platformy jsme použili Google.com v našem univerzitním kurzu k přípravě učitelů odborného výcviku.

Přiložené soubory

A9583_Valek_Sladek_Fulltext.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru