2012
Immersed into Digital World: Learning and Students’ Perception
VÁLEK, Jan a Petr SLÁDEKZákladní údaje
Originální název
Immersed into Digital World: Learning and Students’ Perception
Název česky
Ponoření do digitálního světa: učení a vnímání studentů
Autoři
VÁLEK, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr SLÁDEK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Amsterodam, Procedia Social and Behavioral Sciences - International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY 2012), od s. 1866-1870, 5 s. 2012
Nakladatel
Elsevier Ltd.
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Nizozemské království
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00067520
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISSN
UT WoS
000317131400235
Klíčová slova česky
digitální domorodci; digitální přistěhovalci; ICT; vzdělávání
Klíčová slova anglicky
digital natives; digital immigrants; ICT; learning
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 8. 9. 2023 15:05, PhDr. Jan Válek, Ph.D.
V originále
Computer literacy is one of the basic requirements on education for modern generation. Due to the existence of diverse groups of ICT users, we can expect conflicts and misunderstanding between the so-called digital immigrants and digital natives. It appears the Internet search engines can serve as the tools unifying both groups. The paper presents conclusions of the research focused on ways how to change the traditional approach when ICT supported teaching is applied. As a common platform we used Google.com in our university course preparing the teachers of Vocational training.
Česky
Počítačová gramotnost je jedním ze základních požadavků na vzdělání pro moderní generaci. Vzhledem k existenci různých skupin uživatelů ICT, můžeme očekávat konflikty a nedorozumění mezi tzv. digitální imigranty a digitálních nativci. Zdá se, že internetové vyhledávače mohou sloužit jako nástroje sjednocení obou skupin.Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na způsoby, jak změnit tradiční přístup, kdy se použije ICT podporovaná výuka. Jako společné platformy jsme použili Google.com v našem univerzitním kurzu k přípravě učitelů odborného výcviku.