e 2012

Autoevaluace mateřské školy jako prostředek zavádění změn.

SYSLOVÁ, Zora

Základní údaje

Originální název

Autoevaluace mateřské školy jako prostředek zavádění změn.

Název anglicky

Self-evaluation of kindergarten as the tool of change management.

Autoři

Vydání

Praha, 15 s. Poradce ředitelky, roč. II., č. 2, říjen 2012, 2012

Nakladatel

Forum

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Přehledové a vzdělávací texty

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISSN

Klíčová slova česky

evaluace; vlastní hodnocení; indikátory; kriteria; školní vzdělávací program; oblasti hodnocení, nástroje;

Klíčová slova anglicky

evaluation; self-assessment; indicators; criterions; school educational programme; fields of evaluation; tools;
Změněno: 25. 2. 2013 17:44, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se věnuje procesu autoevaluace v mateřské škole. Seznamuje čtenáře s oblastmi vlastního hodnocení a nástroji, které je možné v mateřské škole využít. Upozorňuje na nutnost vytváření kritérií a potřebu propojovat hodnocení s plánováním a dalším zkvalitňováním vzdělávací práce. Autorka vnímá autoevaluaci jako prostředek k zavádění změn, které vyplývají z kurikulární reformy a Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání.

Anglicky

Contribution devotes to the process of the self-evaluation in kindergarten. It familiarises readers with the fields of self-evaluation and with tools which it is possible to use in the kindergarten. It points necessity to form criterions and need to Conner evaluation with planning and with the next perfecting of the educational work. The author sees autoevaluation as a means of introduction of changes. Changes resulting from the reform and of the Framework of the education programme for pre-school education.

Přiložené soubory