2012
Analýza přijímacích zkoušek z gymnastiky na FSpS
ŠIMBEROVÁ, Dagmar, Lenka SVOBODOVÁ, Pavlína VACULÍKOVÁ a Alena SKOTÁKOVÁZákladní údaje
Originální název
Analýza přijímacích zkoušek z gymnastiky na FSpS
Název anglicky
Analysis entrance exam FSpS MU gymnastics
Autoři
ŠIMBEROVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka SVOBODOVÁ (203 Česká republika, domácí), Pavlína VACULÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Alena SKOTÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Intervenční programy gymnastiky, 2012
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14510/12:00074640
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
Klíčová slova česky
Přemet vpřed; gymnastické dovednosti; talentové přijímací zkoušky
Klíčová slova anglicky
gymnastics skills; entrz exam;
Štítky
Změněno: 25. 3. 2015 11:06, Mgr. Alena Skotáková, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá přijímacím řízením z gymnastiky na obor Animátor pohybových aktivit a Tělesná výchova a sport na Fakultě sportovních studií Masarykovy univerzity pro akademický rok 2012/2013. Analyzovali jsme vztah bodového hodnocení výsledků gymnastiky s celkovými výsledky praktické části přijímacího řízení. Dále jsme porovnali následující skupiny: muži a ženy, uchazeči o prezenční a kombinované studium a uchazeči o obor Animátor sportovních aktivit (ASAK) a Tělesná výchova a sport (TVS). Pro zhodnocení výsledků jsme použili základní statistické charakteristiky (průměr, medián, směrodatná odchylka), rozdíly mezi skupinami jsme určili pomocí t-testu, závislost pak podle Pearsonova korelačního koeficientu. Všechny výsledky interpretujeme na 5 % hladině statistické významnosti. Výsledky byly zpracovány v statistickém sw Statistica 10.
Anglicky
The paper deals with the admission procedure to the field of gymnastics Animator of Movement Activities and Physical Education and Sport Faculty of Sports Studies at Masaryk University for the academic year 2012/2013. We analyzed the relationship gymnastics scoring results with the overall results of the practical admission. Furthermore, we compared the following groups: men and women candidates for full-time study and job seekers and sports field Animator (ASAK) and Physical Education and Sport (TVS). To evaluate the results, we used basic statistical characteristics (mean, median, standard deviation), the differences between groups have been estimated using t-test, the dependence of the correlation coefficient according to Pearson. All results are interpreted at the 5% level of statistical significance. The results were processed in the statistical software Statistica 10th