2012
Vnímání ICT žáky a studenty jako důležitý faktor pro rozvoj e-learningu
ZOUNEK, JiříZákladní údaje
Originální název
Vnímání ICT žáky a studenty jako důležitý faktor pro rozvoj e-learningu
Název anglicky
Students perceptions of ICT as an important factor for the development of e-learning
Autoři
ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
ICT ve vzdělávání, Olomouc, 7.-8. listopad 2012, 2012
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/12:00062003
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
vysoké školy; e-learning; výzkum; učení; studium; studenti; osobní učební prostředí
Klíčová slova anglicky
higher education; e-learning;research; study; student; personal learning environment
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 7. 4. 2013 19:38, Mgr. Vendula Hromádková
V originále
Informační a komunikační technologie se staly nedílnou součástí vzdělávání. Na podporu začlenění ICT do výuky (na všech stupních škol) bylo v posledních letech vynaloženo nemalé úsilí a poměrně značné prostředky (vybavení škol, vzdělávání učitelů, vývoj digitálních učebních materiálů apod.). Co ale víme o našich žácích a studentech? Jak využívají ICT? Co si myslí o využívání ICT ve výuce? A co jejich názory mohou znamenat pro e-learning? Odpovědím na tyto otázky se bude věnovat příspěvek, který vychází z vlastních výzkumů autora i ze sekundární analýzy dat realizovaných (mezinárodních) výzkumů.
Anglicky
Information and communication technologies have become an integral part of education. To support the integration of ICT into teaching - at all school levels - in recent years has made quite a lot of effort and considerable resources. But what do we know about our pupils and students? What do students think about the use of ICT in learning? And what about their views may mean for e-learning? Answers to these questions will focus on the lecture that is based on the authors own research and from secondary data analysis of realized (international) research.