p 2012

Vnímání ICT žáky a studenty jako důležitý faktor pro rozvoj e-learningu

ZOUNEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

Vnímání ICT žáky a studenty jako důležitý faktor pro rozvoj e-learningu

Název anglicky

Students perceptions of ICT as an important factor for the development of e-learning

Autoři

ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

ICT ve vzdělávání, Olomouc, 7.-8. listopad 2012, 2012

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/12:00062003

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

vysoké školy; e-learning; výzkum; učení; studium; studenti; osobní učební prostředí

Klíčová slova anglicky

higher education; e-learning;research; study; student; personal learning environment

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 7. 4. 2013 19:38, Mgr. Vendula Hromádková

Anotace

V originále

Informační a komunikační technologie se staly nedílnou součástí vzdělávání. Na podporu začlenění ICT do výuky (na všech stupních škol) bylo v posledních letech vynaloženo nemalé úsilí a poměrně značné prostředky (vybavení škol, vzdělávání učitelů, vývoj digitálních učebních materiálů apod.). Co ale víme o našich žácích a studentech? Jak využívají ICT? Co si myslí o využívání ICT ve výuce? A co jejich názory mohou znamenat pro e-learning? Odpovědím na tyto otázky se bude věnovat příspěvek, který vychází z vlastních výzkumů autora i ze sekundární analýzy dat realizovaných (mezinárodních) výzkumů.

Anglicky

Information and communication technologies have become an integral part of education. To support the integration of ICT into teaching - at all school levels - in recent years has made quite a lot of effort and considerable resources. But what do we know about our pupils and students? What do students think about the use of ICT in learning? And what about their views may mean for e-learning? Answers to these questions will focus on the lecture that is based on the authors own research and from secondary data analysis of realized (international) research.

Přiložené soubory