PELÁNEK, Radek a Petr JARUŠEK. A Web-Based Problem Solving Tool for Introductory Computer Science. In Proceedings of the 17th ACM annual conference on Innovation and technology in computer science education. New York. USA: ACM, 2012, s. 371-371. ISBN 978-1-4503-1246-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název A Web-Based Problem Solving Tool for Introductory Computer Science
Autoři PELÁNEK, Radek a Petr JARUŠEK.
Vydání New York. USA, Proceedings of the 17th ACM annual conference on Innovation and technology in computer science education, od s. 371-371, 1 s. 2012.
Nakladatel ACM
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-1-4503-1246-2
Klíčová slova anglicky Problem solving; intelligent tutoring systems; computer science education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D., učo 4297. Změněno: 6. 12. 2012 09:10.
Anotace
We present a Problem Solving Tutor (tutor.fi.muni.cz) a web-based educational tool for learning through problem solving. The tool contains more than 1 400 problems, mainly introductory programming problems, math and logic puzzles. All problems are interactive and the system gives students immediate feedback on their performance. The tool makes individual predictions of problem solving times and therefore is able to recommend each student a problem of suitable difficulty.
Návaznosti
GAP202/10/0334, projekt VaVNázev: Řešení obtížných dobře strukturovaných problémů: spolupráce člověka a počítače
Investor: Grantová agentura ČR, Řešení obtížných dobře strukturovaných problémů: spolupráce člověka a počítače
MUNI/A/0914/2009, interní kód MUNázev: Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace (Akronym: SV-FI MAV)
Investor: Masarykova univerzita, Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 3. 10. 2024 04:28