C 2012

Právní a etická regulace médií

ŠKOP, Martin

Základní údaje

Originální název

Právní a etická regulace médií

Název anglicky

Legal and Ethic Media Regulation

Autoři

ŠKOP, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Nové trendy v médiích I : Online a tištěná média, od s. 185-200, 16 s. 2012

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50500 5.5 Law

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14220/12:00062257

Organizační jednotka

Právnická fakulta

ISBN

978-80-210-5825-5

Klíčová slova česky

mediální etika; žurnalistika; regulace médií; tištěná média; on line média

Klíčová slova anglicky

media regulation; media ethic; freedom of speech;
Změněno: 19. 8. 2013 14:24, doc. JUDr. Mgr. Martin Škop, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola se věnuje právní a etickým aspektům regulace on-line žurnalistiky a žurnalistiky v tištěných médiích.

Anglicky

This chapter outlines the legal and ethical aspects of regulation of online journalism and journalism in the print media.

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/07.0458, interní kód MU
Název: Inovace výuky na FSS MU - Katedra žurnalistiky (Akronym: Inovace pro praxi - žurnalistika)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace výuky na FSS MU - Katedra žurnalistiky, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
MUNI/A/0916/2011, interní kód MU
Název: Hmotné zdroje pro knihovnu Právnické fakulty Masarykovy univerzity (Akronym: HmotnéZdroje 2012)
Investor: Masarykova univerzita, Hmotné zdroje pro knihovnu Právnické fakulty Masarykovy univerzity, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty