ŠKOP, Martin. Právní a etická regulace médií. In Nové trendy v médiích I : Online a tištěná média. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 185-200. ISBN 978-80-210-5825-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Právní a etická regulace médií
Název anglicky Legal and Ethic Media Regulation
Autoři ŠKOP, Martin (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Nové trendy v médiích I : Online a tištěná média, od s. 185-200, 16 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50500 5.5 Law
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14220/12:00062257
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 978-80-210-5825-5
Klíčová slova česky mediální etika; žurnalistika; regulace médií; tištěná média; on line média
Klíčová slova anglicky media regulation; media ethic; freedom of speech;
Změnil Změnil: doc. JUDr. Mgr. Martin Škop, Ph.D., učo 11158. Změněno: 19. 8. 2013 14:24.
Anotace
Kapitola se věnuje právní a etickým aspektům regulace on-line žurnalistiky a žurnalistiky v tištěných médiích.
Anotace anglicky
This chapter outlines the legal and ethical aspects of regulation of online journalism and journalism in the print media.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/07.0458, interní kód MUNázev: Inovace výuky na FSS MU - Katedra žurnalistiky (Akronym: Inovace pro praxi - žurnalistika)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace výuky na FSS MU - Katedra žurnalistiky, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
MUNI/A/0916/2011, interní kód MUNázev: Hmotné zdroje pro knihovnu Právnické fakulty Masarykovy univerzity (Akronym: HmotnéZdroje 2012)
Investor: Masarykova univerzita, Hmotné zdroje pro knihovnu Právnické fakulty Masarykovy univerzity, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 9. 6. 2024 04:27