c 2012

Výukové metody v práci učitelů vysoké školy (se zaměřením na technické a přírodovědné předměty) – výuková opora

PECINA, Pavel a Josef PECINA

Základní údaje

Originální název

Výukové metody v práci učitelů vysoké školy (se zaměřením na technické a přírodovědné předměty) – výuková opora

Název česky

Výukové metody v práci učitelů vysoké školy (se zaměřením na technické a přírodovědné předměty) – výuková opora

Název anglicky

Teaching methods in the work of the teachers college (with a focus on technical and scientific subjects) - educational support

Autoři

PECINA, Pavel a Josef PECINA

Vydání

Brno, 64 s. 2012

Nakladatel

Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

zdůvodnění řešené problematiky, výukové metody, členění metod, volba metod, vysokoškolská přednáška a cvičení, problémová metoda, učení v životních situacích

Klíčová slova anglicky

justification of the topic, teaching methods, classification methods, choice of methods, university lectures and tutorials, problem method, learning in life situations
Změněno: 21. 2. 2013 09:29, doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.

Anotace

V originále

Výuková opora je určena studentům učitelství odborných technických předmětů se zaměřením na vysokoškolskou výuku. Pozornost jsme věnovali podstatě metod, členění metod, volbě metod, vysokoškolské přednášce a cvičení na technické vysoké škole a vybraným aktivizujícím a komplexním výukovým metodám. Text je doplněn aplikačními modelovými příklady využití jednotlivých metod v technickém a přírodovědném vzdělávání. Na závěr je uveden přehled otázek a písemných úkolů k řešené problematice

Anglicky

Educational support is designed for students of vocational technical courses with a focus on higher education. Attention was paid to basically methods, classification methods, choice of methods, university lecture and exercises on the technical college and selected actively and comprehensive teaching methods. The text is supplemented with examples of model application of methods in technical and science education. The conclusion is a summary of questions and written tasks to solve problems.