2012
Výukové metody v práci učitelů vysoké školy (se zaměřením na technické a přírodovědné předměty) – výuková opora
PECINA, Pavel a Josef PECINAZákladní údaje
Originální název
Výukové metody v práci učitelů vysoké školy (se zaměřením na technické a přírodovědné předměty) – výuková opora
Název česky
Výukové metody v práci učitelů vysoké školy (se zaměřením na technické a přírodovědné předměty) – výuková opora
Název anglicky
Teaching methods in the work of the teachers college (with a focus on technical and scientific subjects) - educational support
Autoři
PECINA, Pavel a Josef PECINA
Vydání
Brno, 64 s. 2012
Nakladatel
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
zdůvodnění řešené problematiky, výukové metody, členění metod, volba metod, vysokoškolská přednáška a cvičení, problémová metoda, učení v životních situacích
Klíčová slova anglicky
justification of the topic, teaching methods, classification methods, choice of methods, university lectures and tutorials, problem method, learning in life situations
Změněno: 21. 2. 2013 09:29, doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
V originále
Výuková opora je určena studentům učitelství odborných technických předmětů se zaměřením na vysokoškolskou výuku. Pozornost jsme věnovali podstatě metod, členění metod, volbě metod, vysokoškolské přednášce a cvičení na technické vysoké škole a vybraným aktivizujícím a komplexním výukovým metodám. Text je doplněn aplikačními modelovými příklady využití jednotlivých metod v technickém a přírodovědném vzdělávání. Na závěr je uveden přehled otázek a písemných úkolů k řešené problematice
Anglicky
Educational support is designed for students of vocational technical courses with a focus on higher education. Attention was paid to basically methods, classification methods, choice of methods, university lecture and exercises on the technical college and selected actively and comprehensive teaching methods. The text is supplemented with examples of model application of methods in technical and science education. The conclusion is a summary of questions and written tasks to solve problems.