D 2012

Study supports with internal intelligenec directly connected to externam systems

HRBÁČEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

Study supports with internal intelligenec directly connected to externam systems

Název česky

Studijní opory s vnitřní inteligencí přímo propojené s externími systémy

Autoři

HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Proceedings of Electronic Devices and Systems EDS 2012, od s. 90-95, 6 s. 2012

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně, Antonínská 548/1

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00062333

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-214-4539-0

Klíčová slova anglicky

distance study support;internal intelligence;external system;MyIMLE

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 12. 4. 2013 16:11, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

From old times people have been trying to find ways that would lead to more effective teaching. Hand in hand with this effort, there also went study and teaching supports development. Completely new possibilities in creation of study supports have been brought by the contemporary information technology which allows implementing a brand new dimension into the study supports – the internal intelligence and the direct implementation of external systems. For some time, I have been researching the possibilities of creation of study supports and developing a system that allows a direct connection of an external system with a study support. This paper describes some results of research carried out so far to confirm efeltivitu use of such systems. Lead to the creation of entirely new types of study supports allowing what date did not allow normal learning support. They show their advantages in technical oporec particular, but also in non-technical, where they can positively affect motivation to study.

Česky

Od nepaměti se lidé snažili hledat cesty, které by vedly k zefektivnění výuky. Ruku v ruce s tím se také vyvíjely i studijní a výukové opory. Zcela nové možnosti do tvorby studijních opor přinesly současné informační technologie. Ty umožňují implementovat do studijních opor zcela nové dimenze – vnitřní inteligenci a přímou implementaci externích systémů. Již delší dobu se zabývám zkoumáním možností tvorby takovýchto distančních studijních opor i vývojem systému, který umožňuje přímé propojení externího systému s oporou. Článek popisuje některé výsledky dosud prováděných výzkumů, které potvrzují efektivitu využití takovýchto systémů. Vedou k vytváření zcela nových typů studijních opor umožňujících to, co doposud běžné studijní opory neumožňovaly. Ukazují na jejich výhodnost především v technických oborech, ale také v netechnických, kde mohou velmi pozitivně působit na motivaci ke studiu.

Přiložené soubory