HRBÁČEK, Jiří a Martin KUČERA. Dynamic study support with connected external systems. In Anikó Szakál. 10th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA 2012). 1. vyd. New York, USA: IEEE, 2012, s. 143-148. ISBN 978-1-4673-5122-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dynamic study support with connected external systems
Název česky Dynamické studijní opory s připojenými externími systémy
Autoři HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Martin KUČERA (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. New York, USA, 10th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA 2012), od s. 143-148, 6 s. 2012.
Nakladatel IEEE
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00067572
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-1-4673-5122-5
UT WoS 000316568800030
Klíčová slova anglicky dynamic study support; external systems connected to study support
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 8. 3. 2019 12:52.
Anotace
For a long time, people have been trying to find ways that would lead to more effective teaching. Simultaneously, study and teaching supports have been developing. Current information technology, electronics and microprocessor technology have brought completely new possibilities into creation of study supports. They also allowed a new way of study supports creation and their direct connection with external systems. It is basically about the transition from static to dynamic creation of study supports. Also, the possibility of direct connection of study supports with external systems enables all that was impossible up to now, such as creation of study supports for a target group and the ability to monitor and manage students’ practical activities or responses to these practical activities and modify study supports according to students’ results. This is the prerequisite for the creation of study supports with internal intelligence. is paper summarizes the results of inquiry which has for several years carried out in our department. Shows specific system solutions, which were based on the results of research designed and implemented.
Anotace česky
Od nepaměti se lidé snažili hledat cesty, které by vedly k zefektivnění výuky. Ruku v ruce s tím se také vyvíjely studijní i výukové opory. Zcela nové možnosti do tvorby studijních opor přinesly současné informační technologie i elektronika a mikroprocesorová technika. Uvedené technologie umožily nový způsob tvorby opor a jejich přímé propojení s externími systémy. Jde o přechod od staticky k dynamicky vytvářeným studijním oporám a možnost přímého propojení studijních opor s externími systémy umožňuje to, co doposud nebylo jednoduše možné. Vytvořit studijní opory “šité na míru” pro cílovou skupinu a schopné sledovat a řídit i praktické činnosti studentů. Reagovat na uvedené praktické činnosti a podle jejich výsledků modifikovat i vlastní obsah studijní opory. To je předpokladem pro tvorbu studijních opor s vnitřní inteligencí. Příspěvek shrnuje dosavadní výsledky zkoumání, které je již několik let realizováno na našem pracovišti. Ukazuje konkrétní řešení systémů, které byly na základě výsledků výzkumů navrženy a realiziovány.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 09:21