D 2012

Flash aplikace komunikující s LMS MOODLE

HORÁK, Robin a Jiří HRBÁČEK

Základní údaje

Originální název

Flash aplikace komunikující s LMS MOODLE

Název anglicky

Flash application communicates with the LMS MOODLE

Vydání

Brno, Nové technologie ve výuce, od s. 1-8, 8 s. 2012

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5942-9

Klíčová slova anglicky

robotics;primary schools;programming robots

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2013 10:11, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.

Anotace

V originále

To, že se ve vývojovém prostředí Adobe Flash dají vytvářet kvalitní výukové materiály od animací až po výukové programy, není žádnou novinkou. Studijní materiály musíme samozřejmě někde zpřístupnit studentům, k čemuž je velmi hojně využíván LMS Moodle, který je uživatelsky přívětivý a i méně technicky zdatní pedagogové jsou schopni v něm vytvářet kurzy pro svoje studenty. Nicméně LMS Moodle na vše sám nestačí a někdy je nutné pro tvorbu specifických studijních materiálů sáhnout po něčem jiném – například po Adobe Flash. Naštěstí je možné aplikace vytvořené v Adobe Flash vložit do LMS Moodle a docílit i toho, že Flash aplikace a LMS Moodle spolu budou komunikovat. Tento příspěvek si klade za cíl poskytnout návod, jak je možné této vzájemné komunikace docílit.

Anglicky

The fact that in Adobe Flash can create high-quality educational materials from animations to tutorials, is not new. Study materials we obviously somewhere to make students, which is very widely used LMS Moodle, which is user friendly and even less technically savvy educators are able to create it in courses for their students. However, LMS Moodle itself is not enough for everything, and sometimes it is necessary for the formation of specific learning materials to reach for something else - for example, Adobe Flash. Fortunately, applications created with Adobe Flash embed into Moodle LMS and achieve that and that Flash applications and LMS Moodle will communicate. This paper aims to provide guidance on how to achieve this mutual communication.

Přiložené soubory