B 2012

Proměny pojetí vzdělávání a školního hodnocení: filozofická východiska a pedagogické souvislosti

HELUS, Zdeněk, Hana LUKÁŠOVÁ, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Karel RÝDL, Vladimíra SPILKOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Proměny pojetí vzdělávání a školního hodnocení: filozofická východiska a pedagogické souvislosti

Název anglicky

Changes in the Conception of Education and School Evaluation - Philosophical Foundations and Educational Context

Autoři

HELUS, Zdeněk (203 Česká republika), Hana LUKÁŠOVÁ (203 Česká republika, garant), Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí), Karel RÝDL (203 Česká republika), Vladimíra SPILKOVÁ (203 Česká republika) a Tomáš ZDRAŽIL (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Praha, 230 s. 2012

Nakladatel

Asociace waldorfských škol ČR

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00062360

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-905222-0-6

Klíčová slova česky

koncepce vzdělávání; pedagogika obratu; osobnostní rozvoj; kvalita života dětí; zdravá škola; školní hodnocení

Klíčová slova anglicky

conception of education; pedagogy of upheaval; personality growth; quality of childrens life; healthy school; school evaluation

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 27. 3. 2013 15:18, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

Těžiště publikace spočívá v hledání odpovědí na otázku "Jaký model vzdělávání a školního hodnocení budeme do budoucna preferovat". Autoři předkládají varianty odpovědí z hlediska různých úhlů pohledu a paradigmat.

Anglicky

The focus of the publication is to answer the question "What model of education and school evaluation will we prefer in the future". The authors present the answers in terms of different perspectives and paradigma.