2012
Proměny pojetí vzdělávání a školního hodnocení: filozofická východiska a pedagogické souvislosti
HELUS, Zdeněk, Hana LUKÁŠOVÁ, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Karel RÝDL, Vladimíra SPILKOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Proměny pojetí vzdělávání a školního hodnocení: filozofická východiska a pedagogické souvislosti
Název anglicky
Changes in the Conception of Education and School Evaluation - Philosophical Foundations and Educational Context
Autoři
HELUS, Zdeněk (203 Česká republika), Hana LUKÁŠOVÁ (203 Česká republika, garant), Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí), Karel RÝDL (203 Česká republika), Vladimíra SPILKOVÁ (203 Česká republika) a Tomáš ZDRAŽIL (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Praha, 230 s. 2012
Nakladatel
Asociace waldorfských škol ČR
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00062360
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-905222-0-6
Klíčová slova česky
koncepce vzdělávání; pedagogika obratu; osobnostní rozvoj; kvalita života dětí; zdravá škola; školní hodnocení
Klíčová slova anglicky
conception of education; pedagogy of upheaval; personality growth; quality of childrens life; healthy school; school evaluation
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 27. 3. 2013 15:18, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
V originále
Těžiště publikace spočívá v hledání odpovědí na otázku "Jaký model vzdělávání a školního hodnocení budeme do budoucna preferovat". Autoři předkládají varianty odpovědí z hlediska různých úhlů pohledu a paradigmat.
Anglicky
The focus of the publication is to answer the question "What model of education and school evaluation will we prefer in the future". The authors present the answers in terms of different perspectives and paradigma.