HELUS, Zdeněk, Hana LUKÁŠOVÁ, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Karel RÝDL, Vladimíra SPILKOVÁ a Tomáš ZDRAŽIL. Proměny pojetí vzdělávání a školního hodnocení: filozofická východiska a pedagogické souvislosti. 1. vyd. Praha: Asociace waldorfských škol ČR, 2012, 230 s. ISBN 978-80-905222-0-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1078768, author = {Helus, Zdeněk and Lukášová, Hana and Kratochvílová, Jana and Rýdl, Karel and Spilková, Vladimíra and Zdražil, Tomáš}, address = {Praha}, edition = {1.}, keywords = {conception of education; pedagogy of upheaval; personality growth; quality of childrens life; healthy school; school evaluation}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-905222-0-6}, publisher = {Asociace waldorfských škol ČR}, title = {Proměny pojetí vzdělávání a školního hodnocení: filozofická východiska a pedagogické souvislosti}, year = {2012} }
TY - BOOK ID - 1078768 AU - Helus, Zdeněk - Lukášová, Hana - Kratochvílová, Jana - Rýdl, Karel - Spilková, Vladimíra - Zdražil, Tomáš PY - 2012 TI - Proměny pojetí vzdělávání a školního hodnocení: filozofická východiska a pedagogické souvislosti VL - neuveden PB - Asociace waldorfských škol ČR CY - Praha SN - 9788090522206 KW - conception of education KW - pedagogy of upheaval KW - personality growth KW - quality of childrens life KW - healthy school KW - school evaluation N2 - Těžiště publikace spočívá v hledání odpovědí na otázku "Jaký model vzdělávání a školního hodnocení budeme do budoucna preferovat". Autoři předkládají varianty odpovědí z hlediska různých úhlů pohledu a paradigmat. ER -
HELUS, Zdeněk, Hana LUKÁŠOVÁ, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Karel RÝDL, Vladimíra SPILKOVÁ a Tomáš ZDRAŽIL. \textit{Proměny pojetí vzdělávání a školního hodnocení: filozofická východiska a pedagogické souvislosti}. 1. vyd. Praha: Asociace waldorfských škol ČR, 2012, 230 s. ISBN~978-80-905222-0-6.
|