2012
Předškolní vzdělávání v České republice pohledem pedagogického výzkumu.
SYSLOVÁ, Zora a Veronika NAJVAROVÁZákladní údaje
Originální název
Předškolní vzdělávání v České republice pohledem pedagogického výzkumu.
Název anglicky
Pre-primary education in the Czech Republic through the lenses of the educational research
Autoři
SYSLOVÁ, Zora (203 Česká republika, garant, domácí) a Veronika NAJVAROVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Pedagogická orientace: odborný čvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti, Brno, Česká pedagogická společnost, 2012, 1211-4669
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00062396
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
předškolní vzdělávání; přehledová studie; pedagogický výzkum
Klíčová slova anglicky
pre-primary education; review paper; educational research
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 3. 2013 05:53, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
V originále
Studie přináší přehled témat a empirických výzkumů provedených v oblasti předškolního vzdělávání v České republice v letech 2000–2010. Autorky provedly analýzu výzkumů, které byly ve sledovaném čase publikovány v odborných časopisech a relevantních sbornících. Hlavními cíli předkládané studie bylo analyzovat témata, kterými se výzkum v oblasti předškolního vzdělávání zabýval, a shrnout hlavní poznatky, které takový výzkum přinesl. V závěru studie jsou analyzované výzkumy shrnuty z pohledu obsahového a metodologického.
Anglicky
The study brings an overview of empirical research carried out in the field of pre-primary education in the Czech Republic within the years 2000–2010. The authors analysed research papers published in research journals and relevant conference proceedings. The main aims of the review paper were to analyse topics of the pre-primary school education research and to sum up the main findings. At the end of the paper there is a content and methodological overview of analysed research papers.