e 2012

Sebehodnocení učitelky mateřské školy, její profesní rozvoj – I. Část.

SYSLOVÁ, Zora

Základní údaje

Originální název

Sebehodnocení učitelky mateřské školy, její profesní rozvoj – I. Část.

Název anglicky

Self-evaluation of kindergarten´s teacher, her proffesional development. – Ist part.

Autoři

Vydání

Praha, 6 s. Zpravodaj pro mateřské školy květen/2012, 2012

Nakladatel

Dr. Josef Raabe

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Přehledové a vzdělávací texty

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISSN

Klíčová slova česky

učitelka mateřské školy; sebereflexe; sebehodnocení; podpora profesního rozvoje.

Klíčová slova anglicky

kindergartens teacher; self-reflection; self- evaluation; support of professional development
Změněno: 25. 2. 2013 19:05, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek přibližuje význam smysluplného hodnocení práce učitele mateřské školy. Vysvětluje, co může pomoci učiteli vidět se objektivněji. Vyvozuje metodická doporučení pro realizaci hodnocení sebe sama. Upozorňuje na úskalí sebehodnocení, ale i na využití jejích výsledků pro zkvalitnění práce nejen učitele, ale celé mateřské školy.

Anglicky

Contribution outlines the sense of meaningful evaluation of the teacher's work in kindergarten. It explains chat can help to teacher to see him/her self more objective. It deduces methodological suggestions for realization of the self-evaluation. It warns of difficulties of self-evaluation but it points the application for improving the teacher's and kindergarten's work.

Přiložené soubory