2012
Sebehodnocení učitelky mateřské školy, její profesní rozvoj – I. Část.
SYSLOVÁ, ZoraZákladní údaje
Originální název
Sebehodnocení učitelky mateřské školy, její profesní rozvoj – I. Část.
Název anglicky
Self-evaluation of kindergarten´s teacher, her proffesional development. – Ist part.
Autoři
Vydání
Praha, 6 s. Zpravodaj pro mateřské školy květen/2012, 2012
Nakladatel
Dr. Josef Raabe
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Přehledové a vzdělávací texty
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISSN
Klíčová slova česky
učitelka mateřské školy; sebereflexe; sebehodnocení; podpora profesního rozvoje.
Klíčová slova anglicky
kindergartens teacher; self-reflection; self- evaluation; support of professional development
Změněno: 25. 2. 2013 19:05, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
V originále
Příspěvek přibližuje význam smysluplného hodnocení práce učitele mateřské školy. Vysvětluje, co může pomoci učiteli vidět se objektivněji. Vyvozuje metodická doporučení pro realizaci hodnocení sebe sama. Upozorňuje na úskalí sebehodnocení, ale i na využití jejích výsledků pro zkvalitnění práce nejen učitele, ale celé mateřské školy.
Anglicky
Contribution outlines the sense of meaningful evaluation of the teacher's work in kindergarten. It explains chat can help to teacher to see him/her self more objective. It deduces methodological suggestions for realization of the self-evaluation. It warns of difficulties of self-evaluation but it points the application for improving the teacher's and kindergarten's work.