TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ a Jiří ŠIBOR. Implementation of Inquiry-based Science Education into Science Teachers' Training. Journal of Educational and Instructional Studies in The World. Ankara, Turkey: Gazi University, 2012, roč. 2, č. 4, s. 199-209. ISSN 2146-7463.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Implementation of Inquiry-based Science Education into Science Teachers' Training
Název česky Implementace Inquiry-based Science Educationdo přípravy přírodovědných učitelů
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí), Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jiří ŠIBOR (203 Česká republika, domácí).
Vydání Journal of Educational and Instructional Studies in The World, Ankara, Turkey, Gazi University, 2012, 2146-7463.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Turecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00062440
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky IBSE; experimenty; motivace; příprava přírodovědných učitelů
Klíčová slova anglicky IBSE; experiments; motivation; science teachers’ training
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 24. 2. 2013 20:23.
Anotace
Inquire based science education (IBSE) is considered the basic upgrade of science education. The core of IBSE is formed by students' experimental activities especially simple experiments. Study presents research outcomes of the implementation of IBSE into science teachers' training. Research is carried out in the framework of the European project "Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science" (PROFILES, 7FP).
Anotace česky
Badatelské přírodovědné vzdělávání (IBSE) je považováno za významnou inovaci přírodovědného vzdělávání. Jádro IBSE tvoří experimentální žákovské aktivity, speciálně jednoduché experimenty. Studie prezentuje výsledky výzkumu implementace IBSE do přípravy přírodovědných učitelů. Výzkum byl realizován v rámci evropského projektu "Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science" (PROFILES, 7FP).
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 00:25