Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1079392, author = {Kyloušková, Hana}, address = {Brno}, booktitle = {Grenarová, R., Vítková, M. (eds) Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v cizojazyčné výuce a ve výzkumu}, edition = {1}, keywords = {special educational needs; foreign teaching; differentiated reading}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6024-1}, pages = {126-141}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Diferencované čtení v cizím jazyce}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1079392 AU - Kyloušková, Hana PY - 2012 TI - Diferencované čtení v cizím jazyce VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021060241 KW - special educational needs KW - foreign teaching KW - differentiated reading N2 - Kapitola se věnuje čtení s porozuměním, které je neoddělitelnou součástí procesu osvojování cizího jazyka, neboť se podílí na rozvoji komunikační kompetence žáků ve všech jejích složkách. Nejprve traktujeme obecnou problematiku týkající se čtení v cizojazyčné výuce, dále upozorňujeme na faktory, které usnadňují nebo naopak brání porozumění textu, a poukazujeme na problematiku čtení s porozuměním u žáků s dyslexií. Pro nácvik čtení s porozuměním navrhujeme techniku čtení po sekvencích, která je vhodná nejen pro dyslektické žáky. Závěr kapitoly popisuje experiment realizovaný se skupinou žáků 8.-9. tříd, kde jsme techniku čtení po sekvencích testovali. ER -
KYLOUŠKOVÁ, Hana. Diferencované čtení v cizím jazyce. In \textit{Grenarová, R., Vítková, M. (eds) Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v cizojazyčné výuce a ve výzkumu}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s.~126-141. ISBN~978-80-210-6024-1.
|