2012
Fortbildung als Chance zur Qualitätsicherung des fremdsprachlichen Unterrichts
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Fortbildung als Chance zur Qualitätsicherung des fremdsprachlichen Unterrichts
Název česky
Další vzdělávání jako příležitost pro zajišťování kvality cizojazyčné výuky
Název anglicky
Continuing Education as an Opportunity of Quality Assurance in Foreign Language Teaching
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Sankt Petersburg, Konzeptionen und Strategien lebenslangen Lernens im internationalen Kontext/ Current Trends in the Concepts and Strategies of Lifelong Learning, od s. 96-100, 5 s. 2012
Nakladatel
SPB APPO
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Rusko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00062447
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-5-7434-0614-2
Klíčová slova česky
celoživotní učení; další vzdělávání; učitel cizích jazyků; explorativní analýza
Klíčová slova anglicky
lifelong learning; continuing education; foreign language teacher; explorative analysis
Změněno: 15. 2. 2013 11:31, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Lebenslanges Lernen, als ein facettenreiches Konzept, schließt auch die Fortbildung in diversen Fachgebieten und Berufen mit ein, darunter auch im Lehrerberuf. Im Beitrag werden die Ergebnisse einer explorativen Analyse vorgestellt, die den aktuellen und gleichzeitig wenig zufriedenstellenden Ist-Stand der Fortbildung von Fremdsprachenlehrenden in der Tschechischen Republik darstellt, die als ein Instrument zur Qualitätssicherung des fremdsprachlichen Unterrichts betrachtet wird.
Česky
Celoživotní učení jako multidimenzionální koncept zahrnuje i oblast dalšího vzdělávání v různých oborech lidské činnosti, k nimž patří i učitelské povolání. V příspěvku jsou představeny výsledky explorativní analýzy, které poukazují na neuspokojivý aktuální stav v oblasti dalšího vzdělávání učitelů cizích jazyků v České republice, které je vnímáno jako jeden z důležitých nástrojů pro udržování kvality výuky cizích jazyků.
Anglicky
Lifelong learning as a multi-faceted approach includes training in the various disciplines and professions with one, including in the teaching profession. In the article the results of an exploratory analysis are presented, which represents the current and simultaneously unsatisfying present state of training of foreign language teachers in the Czech Republic, which is seen as a means of ensuring quality foreign language education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|