2012
Výuka ruského jazyka u žáků s dysgrafií jako specifickou poruchou učení
GRENAROVÁ, RenéeZákladní údaje
Originální název
Výuka ruského jazyka u žáků s dysgrafií jako specifickou poruchou učení
Název česky
Výuka ruského jazyka u žáků s dysgrafií jako specifickou poruchou učení
Název anglicky
Russian language teaching of learners with dysgrahpia as a specific learning disability
Autoři
GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Grenarová, R., Vítková, M. (eds) Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v cizojazyčné výuce a ve výzkumu, od s. 88-125, 38 s. 2012
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00062498
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6024-1
Klíčová slova česky
inkluzivní vyučování ruského jazyka; výzkum; specifická porucha učení; dysgrafie; žákl; učitel
Klíčová slova anglicky
inclusive teaching of Russian language; research; specific learning disability; dysgrahpia; pupil; teacher
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2013 07:34, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
V originále
Kapitola si klade za cíl prezentovat dílčí výsledky výzkumného projektu, zkoumající situaci v ruskojazyčné výuce u žáků s dysgrafií a poskytnout přehled o současných trendech ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení v cizojazyčné výuce a ve vyučovacím procesu. Autorka se zaměřuje na výsledky výzkumu a proces vyučování ruštině na základní škole u žáků s dysgrafií. Kapitola přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443.
Anglicky
The chapter aims to present the partial results of a research project investigating the situation in Russian language teaching to learners with dysgraphia and to provide an overview of current trends in the education of pupils with specific learning difficulties in foreign language teaching and learning. The autor focuses on the results of research and the process of Russian language teaching at primary schools with pupils with dysgraphia. The chapter brings the analysis of the results of an experimental qualitative research realized within the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Basic Education MSM 0021622443.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|