GRENAROVÁ, Renée. Výuka ruského jazyka u žáků s dysgrafií jako specifickou poruchou učení. In Grenarová, R., Vítková, M. (eds) Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v cizojazyčné výuce a ve výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 88-125. ISBN 978-80-210-6024-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1079810, author = {Grenarová, Renée}, address = {Brno}, booktitle = {Grenarová, R., Vítková, M. (eds) Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v cizojazyčné výuce a ve výzkumu}, edition = {1. vyd.}, keywords = {inclusive teaching of Russian language; research; specific learning disability; dysgrahpia; pupil; teacher}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6024-1}, pages = {88-125}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Výuka ruského jazyka u žáků s dysgrafií jako specifickou poruchou učení}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1079810 AU - Grenarová, Renée PY - 2012 TI - Výuka ruského jazyka u žáků s dysgrafií jako specifickou poruchou učení VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021060241 KW - inclusive teaching of Russian language KW - research KW - specific learning disability KW - dysgrahpia KW - pupil KW - teacher N2 - Kapitola si klade za cíl prezentovat dílčí výsledky výzkumného projektu, zkoumající situaci v ruskojazyčné výuce u žáků s dysgrafií a poskytnout přehled o současných trendech ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení v cizojazyčné výuce a ve vyučovacím procesu. Autorka se zaměřuje na výsledky výzkumu a proces vyučování ruštině na základní škole u žáků s dysgrafií. Kapitola přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. ER -
GRENAROVÁ, Renée. Výuka ruského jazyka u žáků s dysgrafií jako specifickou poruchou učení. In \textit{Grenarová, R., Vítková, M. (eds) Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v cizojazyčné výuce a ve výzkumu}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s.~88-125. ISBN~978-80-210-6024-1.
|