ŠTOURAČ, Petr. Interaktivní algoritmy pro výuku vybraných témat akutní medicíny. 12.5.2012. Brno, 2012. Portál MEFANET. ISSN 1801-6103.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Interaktivní algoritmy pro výuku vybraných témat akutní medicíny
Autoři ŠTOURAČ, Petr.
Vydání 12.5.2012. Brno, Portál MEFANET, 2012.
Další údaje
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
ISSN 1801-6103
Klíčová slova česky interaktivní algoritmy, AKUTNĚ.CZ, portál
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. MUDr. Martina Kosinová, Ph.D., FESAIC, učo 214251. Změněno: 6. 1. 2013 19:36.
Anotace
Algoritmizace a procesní řízení léčebného procesu se s rozvojem systémů řízení kvality a vyhodnocování vlastní kvality péče stává hitem současnosti. Je zřejmé, že procesně myslící lékař dokáže na náhle vzniklé situace, jimiž se akutní medicína hemží, reagovat efektivněji, rychleji a ekonomičtěji. Webový portál AKUTNE.CZ se prostřednictvím interaktivních výukových algoritmů snaží o simulaci rozhodovacího procesu u akutního pacienta. Jednoznačným cílem je, aby si student uchoval v paměti správné postupy vedoucí k řešení akutních situací. Obsahem tohoto souborného díla je 22 algoritmů v českém i anglickém jazyce, ve kterých jsou interaktivní formou zpracována témata akutní medicíny, a to od přednemocniční péče až po péči vysoce specializovanou ve formě nemocniční péče o kriticky nemocné.
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 13:12