HRBÁČEK, Jiří. Studijní opory pro výuku osob se specifickými poruchami učení. In Vítková,M.,Friedmann,Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. Brno: PAIDO, 2012, s. 326-343. ISBN 978-80-210-5941-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1080413, author = {Hrbáček, Jiří}, address = {Brno}, booktitle = {Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs}, editor = {Vítková,M.,Friedmann,Z. (eds.)}, keywords = {Multi-medial interactive study materials; dynamically prepared study and teaching materials; specific learning disorders; MyIMLE system; study materials linked to external systems; study materials with inner intelligence; effectiveness of education}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5941-2}, pages = {326-343}, publisher = {PAIDO}, title = {Studijní opory pro výuku osob se specifickými poruchami učení}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1080413 AU - Hrbáček, Jiří PY - 2012 TI - Studijní opory pro výuku osob se specifickými poruchami učení PB - PAIDO CY - Brno SN - 9788021059412 KW - Multi-medial interactive study materials KW - dynamically prepared study and teaching materials KW - specific learning disorders KW - MyIMLE system KW - study materials linked to external systems KW - study materials with inner intelligence KW - effectiveness of education N2 - Již více než dvacet let se systematicky věnuji zkoumání způsobu využití multimediálních interaktivních distančních studijních opor v prezenční výuce i možnostem a způsobům tvorby distančních studijních opor s cílem zvýšit efektivitu výuky nejen lidí se specifickými poruchami učení (dále již jen SPU). Za tu dobu byla provedena řada na sebe navazujících dílčích výzkumných šetření, která přinesla mnoho zajímavých poznatků. Na základě uvedených zkoumání byl vyvinut MyIMLE systém, který umožňuje přímé propojení studijních opor s externími systémy. Pro efektivní tvorbu opor byla díky výsledkům výzkumů vytvořena metodika tvorby dynamických studijních a výukových opor s možností implementace vnitřní inteligence, která prošla počáteční pilotní testostováním. To vše přináši mnoho pozitivního a nové možnosti do výuky nejen osob s SPU. ER -
HRBÁČEK, Jiří. Studijní opory pro výuku osob se specifickými poruchami učení. In Vítková,M.,Friedmann,Z. (eds.). \textit{Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs}. Brno: PAIDO, 2012, s.~326-343. ISBN~978-80-210-5941-2.
|