KOMENDA, Martin. Systém pro optimalizaci medicínského kurikula. In Jiří Hřebíček, Jan Minister, Tomáš Pitner. 9. letní škola aplikované informatiky. Brno: Muni Press, 2013, s. 41-44, 162 s. ISBN 978-80-210-6058-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Systém pro optimalizaci medicínského kurikula
Název česky Systém pro optimalizaci medicínského kurikula
Název anglicky System for optimization of medical curriculum
Autoři KOMENDA, Martin.
Vydání Brno, 9. letní škola aplikované informatiky, od s. 41-44, 162 s. 2013.
Nakladatel Muni Press
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Lékařská fakulta
ISBN 978-80-210-6058-6
Klíčová slova česky vzdělávání optimalizace medicínské kurikulum webové technologie
Klíčová slova anglicky education optimization medical curriculum web based technology
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Martin Komenda, Ph.D., MBA, učo 98951. Změněno: 17. 1. 2013 22:51.
Anotace
V příspěvku je představena zcela nová a původní metodika optimalizace medicínských osnov v rámci terciárního vzdělávání s využitím outcome-based přístupu a aplikace moderních informačních a komunikačních technologií. Existující publikovaná řešení se zaměřují na kurikulum pouze z určitého pohledu a nabízí agendu spolu s vybranými funkcemi, které se snaží zpřístupnit v přehledné formě studentů a pedagogů dané instituce. Nicméně komplexní nástroj, který by současně zahrnoval všechny prvky spojené s globální optimalizací kurikula včetně detailního parametrického popisu až na úroveň samotných tematicky ucelených bloků výuky prozatím neexistuje. Záměrem je tedy navrhnout zcela nový webově orientovaný nástroj včetně propracované metodiky, který podpoří optimalizaci medicínského kurikula s využitím outcome-based přístupu.
Anotace anglicky
In the contribution a brand new and original medical curriculum optimization methodology within tertiary education will be described by adopting an outcome-based approach and applying modern IT and communication technologies. Existing solutions that have been published are focused on the curriculum only from a certain perspective, offering the agenda together with selected functionalities and making an effort to provide them to students and teachers of the respective institution in a transparent format. However, there still does not exist a complex instrument that would cover all elements connected with global curriculum optimization, including a detailed parametric description down to the level of learning units. The aim is to create a new web-oriented tool included advanced methodology, which provides optimization of medical curriculum using learning outcome approach.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0042, interní kód MUNázev: OPTIMED-optimalizovaná výuka všeobecného lékařství: horizontální a vertikální propojení, inovace a efektivita pro praxi (Akronym: OPTIMED)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, OPTIMED-optimalizovaná výuka všeobecného lékařství: horizontální a vertikální propojení, inovace a efektivita pro praxi, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 11. 9. 2024 18:04