VÍTKOVÁ, Marie. Podpůrný program pro žáky s tělesným a přidruženým mentálním postižením – přístupy v České republice a v Německu. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI. 1. vyd. Brno: Paido, 2012, s. 51-68. ISBN 978-80-7315-235-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1081940, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI.}, edition = {1.}, keywords = {physical disability; intellectual disability; profound disability; multiple disability; special needs assessment; support programme; school educational plan; special school}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-235-2}, pages = {51-68}, publisher = {Paido}, title = {Podpůrný program pro žáky s tělesným a přidruženým mentálním postižením – přístupy v České republice a v Německu}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1081940 AU - Vítková, Marie PY - 2012 TI - Podpůrný program pro žáky s tělesným a přidruženým mentálním postižením – přístupy v České republice a v Německu VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152352 KW - physical disability KW - intellectual disability KW - profound disability KW - multiple disability KW - special needs assessment KW - support programme KW - school educational plan KW - special school N2 - Kapitola se zabývá problematikou vzdělávání žáků s tělesným a přidruženým mentálním postižením, srovnáním přístupů u nás a v Německu. Pozornost je věnována plánování pedagogických aktivit se zřetelem na zpracování podpůrného programu pro žáky, realizovaného ve třech etapách: analýza výchozí situace, stanovení cíle a vypracování příslušných speciálně pedagogických opatření. Konfrontace přístupů ke vzdělávání žáků s tělesným a přidruženým mentálním postižením je analyzovaná v oblasti stanovení cílů, v podmínkách edukace a ve znacích edukačního procesu ve srovnání obou zemí. Součástí kapitoly je prezentace výzkumného projektu zaměřeného na zpracování školního vzdělávacího programu s příkladem dvou kazuistik žáků sledovaných po dobu šesti let v základní škole speciální. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Podpůrný program pro žáky s tělesným a přidruženým mentálním postižením – přístupy v České republice a v Německu. In \textit{Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI.}. 1. vyd. Brno: Paido, 2012, s.~51-68. ISBN~978-80-7315-235-2.
|