FILOVÁ, Hana, Jiří HAVEL a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Indikátory inkluze v kontextu vzdělávací individualizace a diferenciace: školní vzdělávací programy a realita výuky. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI. 1. vyd. Brno: Paido, 2012, s. 71-81. ISBN 978-80-7315-235-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1081941, author = {Filová, Hana and Havel, Jiří and Kratochvílová, Jana}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI.}, edition = {1.}, keywords = {Educational inclusion; individualization; differentiation; school education program; indicators of inclusion; teaching; learning; special educational needs; support for learning; learning outcomes; success; assessment and self-assessment.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-235-2}, pages = {71-81}, publisher = {Paido}, title = {Indikátory inkluze v kontextu vzdělávací individualizace a diferenciace: školní vzdělávací programy a realita výuky}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1081941 AU - Filová, Hana - Havel, Jiří - Kratochvílová, Jana PY - 2012 TI - Indikátory inkluze v kontextu vzdělávací individualizace a diferenciace: školní vzdělávací programy a realita výuky VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152352 KW - Educational inclusion KW - individualization KW - differentiation KW - school education program KW - indicators of inclusion KW - teaching KW - learning KW - special educational needs KW - support for learning KW - learning outcomes KW - success KW - assessment and self-assessment. N2 - Kapitola zpracovává problematiku uplatňování vzdělávací individualizace a diferenciace v inkluzivní primární škole. Cílem výzkumu je porovnání záměrů a cílů inkluze v ŠVP vybraných škol s reálným stavem ve výuce na základě pozorování prostřednictvím sledování vybraných indikátorů, které jsme vymezili z položek Rámce pro sebehodnocení škol. Uspokojování speciálních vzdělávacích potřeb žáků je chápáno jako podmínka pedagogické práce v heterogenním společenství třídy. Výsledek by měl přispět k argumentaci vzdělávací inkluze v primární škole. ER -
FILOVÁ, Hana, Jiří HAVEL a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Indikátory inkluze v kontextu vzdělávací individualizace a diferenciace: školní vzdělávací programy a realita výuky. In \textit{Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI.}. 1. vyd. Brno: Paido, 2012, s.~71-81. ISBN~978-80-7315-235-2.
|