Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1081952, author = {Janíková, Věra}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI.}, edition = {1.}, keywords = {specific learning disabilities; affective strategies; foreign language teaching; research}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-235-2}, pages = {245-256}, publisher = {Paido}, title = {Afektivní strategie učení ve vyučování cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1081952 AU - Janíková, Věra PY - 2012 TI - Afektivní strategie učení ve vyučování cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152352 KW - specific learning disabilities KW - affective strategies KW - foreign language teaching KW - research N2 - Učení se cizímu jazyku nebývá pro žáky se specifickými poruchami učení snadnou záležitostí. Úlohou učitele je tyto žáky dostatečně motivovat a ukazovat cesty, jak se i přes různé obtíže mohou cizímu jazyku naučit a při učení nemuset nutně zažívat stresující pocity. Emocionální dimenze učení je významným faktorem úspěšnosti obecně, u dané cílové skupiny se ukazuje jako jeden z nejvýznamnějších. Regulovat emoce, motivaci a postoje při učení napomáhají afektivní strategie, které jsou v kapitole představeny jako jedno ze základních východisek pro učitele cizích jazyků při vyučování žáků s poruchami učení a jako předmět výzkumu, který se zabýval zjišťováním míry uplatňování těchto strategií ve výuce cizích jazyků. ER -
JANÍKOVÁ, Věra. Afektivní strategie učení ve vyučování cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení. In \textit{Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI.}. 1. vyd. Brno: Paido, 2012, s.~245-256. ISBN~978-80-7315-235-2.
|