Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI.
VÍTKOVÁ, Marie a Miroslava BARTOŇOVÁ. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 327 s. ISBN 978-80-210-6057-9. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. |
Název anglicky | Education of Pupils with Special Educational Needs VI. |
Autoři | VÍTKOVÁ, Marie a Miroslava BARTOŇOVÁ. |
Vydání | 1. vyd. Brno, 327 s. 2012. |
Nakladatel | Masarykova univerzita |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-210-6057-9 |
Klíčová slova česky | žák, speciálně vzdělávací potřeby, Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (RVP ZV), školní vzdělávací program (ŠVP), inkluzivní vzdělávání, inkluzivní didaktika, výzkumné týmy výzkumného záměru |
Klíčová slova anglicky | pupil, special educational needs, Framework Educational Programme for Basic Education, school educational programme, inclusive education, inclusive didactics, research teams |
Štítky | Munipress |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 25. 3. 2013 12:29. |
Anotace anglicky |
---|
The book presents research conducted by teams of the research project realized in the sixth year of their work. It focuses on the issue of social determinants of inclusive education and inclusive culture of schools in context of education of pupils with special education needs in vocational education. Attention has been given to development of conditions for pupils with special education needs in inclusive education in mainstream schools. The research focused on education of pupils with communication disorders, with hearing impairment and intellectual disabilities, with autism spectrum disorders, intervention in pupils with behavioural disorders and substance abuse prevention. Further studies looked at issues concerning teaching Czech literature in pupils with special education needs and teaching foreign languages in pupils with specific learning difficulties. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 9. 10. 2024 00:05