2012
Volba střední školy z pohledu žáků se specifickými poruchami učení a jejich rodičů
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Volba střední školy z pohledu žáků se specifickými poruchami učení a jejich rodičů
Název česky
Volba střední školy z pohledu žáků se specifickými poruchami učení a jejich rodičů
Název anglicky
The Choice of Secondary School from the Perspective of Pupils with Specific Learning Disabilities and their Parents
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Friedmann, Z. et al. Specifika profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich pracovní uplatnění. Professional Orientation of Pupils with Special Educational Needs and their Job Opportunities. od s. 191-204, 14 s. 2012
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00062878
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-236-9
Klíčová slova česky
žáci se specifickými poruchami učení profesní orientace vzdělávání střední škola individuální vzdělávací plán reedukace kompenzace
Klíčová slova anglicky
Pupils with specific learning disabilities professional orientation cathegory education secondary school individual education plan compensation
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 1. 2013 22:10, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
V kapitole prezentujeme výsledky kvalitativně orientovaného šetření – případových studií, které jsme zaměřili na některé aspekty ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení. Hloubkové rozhovory byly realizovány s žáky střední školy a jejich rodiči. Na základě stanovených kategorií jsme sledovali názory na tuto problematiku z pohledu žáků i rodičů. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru
Anglicky
In chapter are presented results of qualitative research. There are case studies focused on aspects, that affect a choice of secondary school by the pupils with specific learning disabilities. The depth interviews were made with pupils with specific learning disabilities and their parents. Based on defined categories were followed up an opinions of pupils and parents on this issue. This is a part of the survey implemented within the research plan
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|