C 2012

Volba střední školy z pohledu žáků se specifickými poruchami učení a jejich rodičů

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Volba střední školy z pohledu žáků se specifickými poruchami učení a jejich rodičů

Název česky

Volba střední školy z pohledu žáků se specifickými poruchami učení a jejich rodičů

Název anglicky

The Choice of Secondary School from the Perspective of Pupils with Specific Learning Disabilities and their Parents

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Friedmann, Z. et al. Specifika profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich pracovní uplatnění. Professional Orientation of Pupils with Special Educational Needs and their Job Opportunities. od s. 191-204, 14 s. 2012

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00062878

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-236-9

Klíčová slova česky

žáci se specifickými poruchami učení profesní orientace vzdělávání střední škola individuální vzdělávací plán reedukace kompenzace

Klíčová slova anglicky

Pupils with specific learning disabilities professional orientation cathegory education secondary school individual education plan compensation

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 1. 2013 22:10, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

V kapitole prezentujeme výsledky kvalitativně orientovaného šetření – případových studií, které jsme zaměřili na některé aspekty ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení. Hloubkové rozhovory byly realizovány s žáky střední školy a jejich rodiči. Na základě stanovených kategorií jsme sledovali názory na tuto problematiku z pohledu žáků i rodičů. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru

Anglicky

In chapter are presented results of qualitative research. There are case studies focused on aspects, that affect a choice of secondary school by the pupils with specific learning disabilities. The depth interviews were made with pupils with specific learning disabilities and their parents. Based on defined categories were followed up an opinions of pupils and parents on this issue. This is a part of the survey implemented within the research plan

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Přiložené soubory

mono_friedmann_VZ_2013.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru
clanek_profeska_Z._FRI.k.doc
Požádat o autorskou verzi souboru