2012
Somatopedie. Texty k distančnímu vzdělávání.
FIALOVÁ, Ilona, Dagmar OPATŘILOVÁ a Lucie PROCHÁZKOVÁZákladní údaje
Originální název
Somatopedie. Texty k distančnímu vzdělávání.
Název česky
Somatopedie. Texty k distančnímu vzdělávání.
Název anglicky
Education of Pupils with Physical Disability. Texts for Distance Education
Autoři
Vydání
Brno, 222 s. Učební texty, 2012
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-233-8
Klíčová slova česky
obor somatopedie; osoba s tělesným postižením; osoba se zdravotním znevýhodněním; raná péče; předškolní vzdělávání; základní vzdělávání; střední vzdělávání; profesní příprava; pracovní uplatnění
Klíčová slova anglicky
education of pupils with physical disability; person with physical disabilities; person with chronic disease; early intervention; pre-school education; primary education; secondary education; vocational training; job placement
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 23. 2. 2013 16:19, PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
V originále
Studijní materiál je určen pro studenty oboru speciální pedagogika, kteří se zabývají problematikou osob s tělesným postižením a se zdravotním znevýhodněním. Odborná publikace se zabývá teoretickými východisky oboru somatopedie a edukací osob od raného věku až po profesní přípravu a pracovní uplatnění. Text je speciálně strukturovaný a klade si za cíl vést studenty k vlastní aktivitě a motivaci ke studiu oboru.
Anglicky
Study material is intended for students of special education, who deal with issues of people with physical disability and chronic disease. The professional publication deals with theoretical background of education of individuals with physical disability and education of them from early age to vocational training and job placement. The text is specifically structured and aims to guide the students to their own activity and motivation to study the field.