SUQUET, Petra. SLOVNÍ ZÁSOBA A POPISY REFERENČNÍCH ÚROVNÍ PRO FRANCOUZŠTINU. In Magnanimitas. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2012. Hradec Králové: Magnanimitas, 2012, s. 195-202. ISBN 978-80-905243-2-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název SLOVNÍ ZÁSOBA A POPISY REFERENČNÍCH ÚROVNÍ PRO FRANCOUZŠTINU
Název anglicky VOCABULARY AND REFERENCE LEVEL DESCRIPTION FOR FRENCH LANGUAGE
Autoři SUQUET, Petra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Hradec Králové, Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2012, od s. 195-202, 8 s. 2012.
Nakladatel Magnanimitas
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00062942
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-905243-2-3
Klíčová slova česky Cizí jazyk; slovní zásoba; výuka francouzštiny; Společný evropský referenční rámec; popisy referenčních úrovní
Klíčová slova anglicky Foreign language; Vocabulary; French as a foreign language; Common European Framework of Reference for Languages; reference level description
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D., učo 11336. Změněno: 2. 4. 2013 13:39.
Anotace
Článek popisuje metodologické pozadí (cíle výzkumu, výzkumné otázky, výzkumný design, výzkumný vzorek a použité metodologické postupy) výzkumné práce zaměřené na jazykový obsah učebnic francouzštiny pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v českém vzdělávacím kontextu na základní škole, konkrétně z oblasti týkající se slovní zásoby.
Anotace anglicky
The study describes the methodological background (research objectives, research questions, research design, research sample and methodological approaches) of the research focused on the language content of textbooks for learning French as a foreign language in the Czech educational context in lower secondary school, concerning specifically vocabulary.
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 03:53