SEDLÁČEK, Martin, Milan POL, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ a Petr NOVOTNÝ. Organizační učení v realitě života školy: impulzy, témata, strategie řízení. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2012, roč. 17, č. 2, s. 27-49. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2012-2-3. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1082918, author = {Sedláček, Martin and Pol, Milan and Hloušková, Lenka and Lazarová, Bohumíra and Novotný, Petr}, article_location = {Brno}, article_number = {č. 2}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/SP2012-2-3}, keywords = {organizational learning; school; case studies; questionnaire survey}, language = {cze}, issn = {1803-7437}, journal = {Studia paedagogica}, title = {Organizační učení v realitě života školy: impulzy, témata, strategie řízení}, volume = {roč. 17}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1082918 AU - Sedláček, Martin - Pol, Milan - Hloušková, Lenka - Lazarová, Bohumíra - Novotný, Petr PY - 2012 TI - Organizační učení v realitě života školy: impulzy, témata, strategie řízení JF - Studia paedagogica VL - roč. 17 IS - č. 2 SP - 27-49 EP - 27-49 PB - Masarykova univerzita SN - 18037437 KW - organizational learning KW - school KW - case studies KW - questionnaire survey N2 - V tomto textu se věnujeme organizačnímu učení ve školách. Vycházíme z empirického materiálu, který jsme získali v roce 2011 ve třech základních školách. Přinášíme charakteristiky zkoumaných škol, věnujeme se impulzům organizačního učení ve školách, tématům tohoto učení, uplatňovaným strategiím řízení organizačního učení a také faktorům, které organizační učení ve školách podporují, případně mu brání. V závěru vysvětlujeme spojitost kvalitativní fáze výzkumu s další fází, koncipovanou jako kvantitativní. ER -
SEDLÁČEK, Martin, Milan POL, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ a Petr NOVOTNÝ. Organizační učení v realitě života školy: impulzy, témata, strategie řízení. \textit{Studia paedagogica}. Brno: Masarykova univerzita, 2012, roč. 17, č. 2, s.~27-49. ISSN~1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2012-2-3.
|