2012
Organizační učení v realitě života školy: impulzy, témata, strategie řízení
SEDLÁČEK, Martin, Milan POL, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Petr NOVOTNÝ et. al.Základní údaje
Originální název
Organizační učení v realitě života školy: impulzy, témata, strategie řízení
Název česky
Organizační učení v realitě života školy: impulzy, témata, strategie řízení
Název anglicky
Organizational learning in the reality of school life: impulses, topics and management strategies
Autoři
SEDLÁČEK, Martin (203 Česká republika, garant, domácí), Milan POL (203 Česká republika, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Studia paedagogica, Brno, Masarykova univerzita, 2012, 1803-7437
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/12:00058238
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
organizační učení; škola; případové studie; dotazníkové šetření
Klíčová slova anglicky
organizational learning; school; case studies; questionnaire survey
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 7. 4. 2013 18:39, Mgr. Vendula Hromádková
V originále
V tomto textu se věnujeme organizačnímu učení ve školách. Vycházíme z empirického materiálu, který jsme získali v roce 2011 ve třech základních školách. Přinášíme charakteristiky zkoumaných škol, věnujeme se impulzům organizačního učení ve školách, tématům tohoto učení, uplatňovaným strategiím řízení organizačního učení a také faktorům, které organizační učení ve školách podporují, případně mu brání. V závěru vysvětlujeme spojitost kvalitativní fáze výzkumu s další fází, koncipovanou jako kvantitativní.
Anglicky
This paper investigates organizational learning at schools. We use empirical data that were gathered in 2011 in three primary and lower secondary schools. The paper describes the characteristic features of the schools and it discusses the impulses for organizational learning in schools, its topics, applied strategies of managing of organisational learning and also the factors that support or undermine it. The paper concludes by explaining the connected nature of the qualitative phase of the research with a related phase that is designed as a quantitative one.
Návaznosti
GAP407/10/1197, projekt VaV |
|