2012
Analýza využití počítačů u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů
GAJZLEROVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Analýza využití počítačů u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů
Název česky
Analýza využití počítačů u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů
Název anglicky
Analysis of the Use of Computers by Persons with Special Educational Needs – Teacher´s Point of View
Autoři
Vydání
Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-231-4
Klíčová slova česky
speciální vzdělávací potřeby; rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání; rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání; informační a komunikační technologie; digitální technologie; specifické poruchy učení; interaktivní tabule; počítač; počítačové programy
Klíčová slova anglicky
special educational needs; framework educational programme for primary education; ICT; digital technologies; specific learning disorders; interactive board; computer; PC programmes
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 20. 3. 2013 13:45, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
V originále
Článek je věnován problematice využití digitálních technologií ve vzdělávání a reedukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ve výzkumném šetření bylo stanoveno několik hypotéz prostých, které byly pomocí analýzy získaných dat potvrzeny či vyvráceny. Článek prezentuje část výsledků výzkumu probíhajícího v letech 2010-2011 zaměřenou na využití počítačů u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami z různých hledisek.
Anglicky
The article focuses on the use of digital technologies in education of students with SEN. Based on the data obtained by the research, several hypotheses were verified. The article presents research carried out in 2010/2011 focusing on the use of ICT by students with SEN.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|