ŠIRMEROVÁ, Zuzana a Miroslava BARTOŇOVÁ. Narušení foneticko-fonologické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 79-89. ISBN 978-80-210-5995-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1083465, author = {Širmerová, Zuzana and Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.}, edition = {1.}, keywords = {specific learning disabilities pupil with specific learning disabilities language level phonetic-phonological level research}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5995-5}, pages = {79-89}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Narušení foneticko-fonologické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1083465 AU - Širmerová, Zuzana - Bartoňová, Miroslava PY - 2012 TI - Narušení foneticko-fonologické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021059955 KW - specific learning disabilities pupil with specific learning disabilities language level phonetic-phonological level research N2 - Kapitola se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti u žáků se specifickými poruchami učení. Důraz je kladen zejména na jazykovou rovinu foneticko-fonologickou, která je podrobena analýze u žáků 3. a 4. tříd základní školy. Jsou zde prezentovány výsledky kvantitativního výzkumného šetření, zaměřeného na nedostatky ve foneticko-fonologické jazykové rovině u výběrové skupiny žáků s diagnostikovanými specifickými poruchami učení Jedná se o dílčí výzkumné šetření. ER -
ŠIRMEROVÁ, Zuzana a Miroslava BARTOŇOVÁ. Narušení foneticko-fonologické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení. In \textit{Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s.~79-89. ISBN~978-80-210-5995-5.
|