C 2012

Narušení foneticko-fonologické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení

ŠIRMEROVÁ, Zuzana a Miroslava BARTOŇOVÁ

Základní údaje

Originální název

Narušení foneticko-fonologické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení

Název česky

Narušení foneticko-fonologické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení

Název anglicky

Disruption of Phonetic and Phonological Language level of Pupils with Specific Learning Disabilities

Autoři

ŠIRMEROVÁ, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí) a Miroslava BARTOŇOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. od s. 79-89, 11 s. 2012

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00063089

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5995-5

Klíčová slova česky

specifické poruchy učení žák se specifickými poruchami učení jazykové roviny foneticko-fonologická jazyková rovina výzkum

Klíčová slova anglicky

specific learning disabilities pupil with specific learning disabilities language level phonetic-phonological level research

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 6. 2. 2013 09:58, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti u žáků se specifickými poruchami učení. Důraz je kladen zejména na jazykovou rovinu foneticko-fonologickou, která je podrobena analýze u žáků 3. a 4. tříd základní školy. Jsou zde prezentovány výsledky kvantitativního výzkumného šetření, zaměřeného na nedostatky ve foneticko-fonologické jazykové rovině u výběrové skupiny žáků s diagnostikovanými specifickými poruchami učení Jedná se o dílčí výzkumné šetření.

Anglicky

The chapter deals with problems of pupils with specific learning disabilities and their problems with speech. The emphasis is placed on phonetic and phonologic language level. Phonetic and phonologic language level is analyzed in pupils from 3. and 4. classes of basic school. The results of quantitave research are presented in this chapter

Návaznosti

MUNI/A/0886/2011, interní kód MU
Název: Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (Akronym: IVZVSDP)
Investor: Masarykova univerzita, Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty

Přiložené soubory

Faktory_uspechu_I_obsah.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru
Sirmerova__Bartonova..doc
Požádat o autorskou verzi souboru