2012
Narušení foneticko-fonologické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení
ŠIRMEROVÁ, Zuzana a Miroslava BARTOŇOVÁZákladní údaje
Originální název
Narušení foneticko-fonologické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení
Název česky
Narušení foneticko-fonologické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky
Disruption of Phonetic and Phonological Language level of Pupils with Specific Learning Disabilities
Autoři
ŠIRMEROVÁ, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí) a Miroslava BARTOŇOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. od s. 79-89, 11 s. 2012
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00063089
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5995-5
Klíčová slova česky
specifické poruchy učení žák se specifickými poruchami učení jazykové roviny foneticko-fonologická jazyková rovina výzkum
Klíčová slova anglicky
specific learning disabilities pupil with specific learning disabilities language level phonetic-phonological level research
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 6. 2. 2013 09:58, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Kapitola se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti u žáků se specifickými poruchami učení. Důraz je kladen zejména na jazykovou rovinu foneticko-fonologickou, která je podrobena analýze u žáků 3. a 4. tříd základní školy. Jsou zde prezentovány výsledky kvantitativního výzkumného šetření, zaměřeného na nedostatky ve foneticko-fonologické jazykové rovině u výběrové skupiny žáků s diagnostikovanými specifickými poruchami učení Jedná se o dílčí výzkumné šetření.
Anglicky
The chapter deals with problems of pupils with specific learning disabilities and their problems with speech. The emphasis is placed on phonetic and phonologic language level. Phonetic and phonologic language level is analyzed in pupils from 3. and 4. classes of basic school. The results of quantitave research are presented in this chapter
Návaznosti
MUNI/A/0886/2011, interní kód MU |
|