BARTOŇOVÁ, Miroslava. Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením s akcentem na edukativní intervence v základním vzdělávání. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 115-133. ISBN 978-80-210-5995-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1083472, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.}, edition = {1.}, keywords = {education inclusion teacher pupil with mild mental disabilities quanititative research depth interview school environment}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5995-5}, pages = {115-133}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením s akcentem na edukativní intervence v základním vzdělávání}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1083472 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2012 TI - Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením s akcentem na edukativní intervence v základním vzdělávání VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021059955 KW - education inclusion teacher pupil with mild mental disabilities quanititative research depth interview school environment N2 - Kapitola prezentuje kvantitativní výzkumné šetření zaměřené na analýzu inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Hlavním cílem výzkumného šetření bylo popsat faktory a podpůrná opatření, ovlivňující proces inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách v České republice. Kapitola prezentuje parciální část výzkumu orientovaného na indikátory pohledu pedagoga na žáka s lehkým mentálním postižením v edukaci. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením s akcentem na edukativní intervence v základním vzdělávání. In \textit{Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s.~115-133. ISBN~978-80-210-5995-5.
|