C 2012

Žiaci s Downovým syndrómom a proces integrácie na primárnom a nižšom sekundárnom stupni vzdelávania

BARTOŇOVÁ, Miroslava a Svetlana SÍTHOVÁ

Základní údaje

Originální název

Žiaci s Downovým syndrómom a proces integrácie na primárnom a nižšom sekundárnom stupni vzdelávania

Název česky

Žiaci s Downovým syndrómom a proces integrácie na primárnom a nižšom sekundárnom stupni vzdelávania

Název anglicky

Pupils with Down Syndrome and Process of Integration at Primary and Lower Secondary Level of Education

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) a Svetlana SÍTHOVÁ (703 Slovensko, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. od s. 153-165, 13 s. 2012

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00063094

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5995-5

Klíčová slova česky

žiak; Downov syndróm; integrácia; základná škola

Klíčová slova anglicky

student; Down syndrome; integration; basic school

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2013 18:02, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Reálne zmapovanie stavu integrácie v konfrontácií so skúsenosťami pedagógov žiakov s Downovým syndrómom v základných školách. Predstavenie kvantitatívnej etapy výskumu odhaľuje demografický prehľad o počte integrujúcich škôl v Slovenskej republike. V predvýskumnom šetrení interpretuje čiastkové výsledky zo skúseností pedagógov žiakov s Downovým syndrómom. V zosumarizovaní sa predostiera obraz o posunoch i nedostatkoch v súčasnej realizácií integračného procesu.

Česky

Reálne zmapovanie stavu integrácie v konfrontácií so skúsenosťami pedagógov žiakov s Downovým syndrómom v základných školách. Predstavenie kvantitatívnej etapy výskumu odhaľuje demografický prehľad o počte integrujúcich škôl v Slovenskej republike. V predvýskumnom šetrení interpretuje čiastkové výsledky zo skúseností pedagógov žiakov s Downovým syndrómom. V zosumarizovaní sa predostiera obraz o posunoch i nedostatkoch v súčasnej realizácií integračného procesu.

Návaznosti

MUNI/A/0886/2011, interní kód MU
Název: Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (Akronym: IVZVSDP)
Investor: Masarykova univerzita, Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty

Přiložené soubory

Faktory_uspechu_I_obsah.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru
Sithova_Svetlana_doktorandska_konferencia_9_10_2012.docx
Požádat o autorskou verzi souboru