BARTOŇOVÁ, Miroslava a Svetlana SÍTHOVÁ. Žiaci s Downovým syndrómom a proces integrácie na primárnom a nižšom sekundárnom stupni vzdelávania. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 153-165. ISBN 978-80-210-5995-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žiaci s Downovým syndrómom a proces integrácie na primárnom a nižšom sekundárnom stupni vzdelávania
Název česky Žiaci s Downovým syndrómom a proces integrácie na primárnom a nižšom sekundárnom stupni vzdelávania
Název anglicky Pupils with Down Syndrome and Process of Integration at Primary and Lower Secondary Level of Education
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) a Svetlana SÍTHOVÁ (703 Slovensko, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. od s. 153-165, 13 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00063094
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5995-5
Klíčová slova česky žiak; Downov syndróm; integrácia; základná škola
Klíčová slova anglicky student; Down syndrome; integration; basic school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 11. 4. 2013 18:02.
Anotace
Reálne zmapovanie stavu integrácie v konfrontácií so skúsenosťami pedagógov žiakov s Downovým syndrómom v základných školách. Predstavenie kvantitatívnej etapy výskumu odhaľuje demografický prehľad o počte integrujúcich škôl v Slovenskej republike. V predvýskumnom šetrení interpretuje čiastkové výsledky zo skúseností pedagógov žiakov s Downovým syndrómom. V zosumarizovaní sa predostiera obraz o posunoch i nedostatkoch v súčasnej realizácií integračného procesu.
Anotace česky
Reálne zmapovanie stavu integrácie v konfrontácií so skúsenosťami pedagógov žiakov s Downovým syndrómom v základných školách. Predstavenie kvantitatívnej etapy výskumu odhaľuje demografický prehľad o počte integrujúcich škôl v Slovenskej republike. V predvýskumnom šetrení interpretuje čiastkové výsledky zo skúseností pedagógov žiakov s Downovým syndrómom. V zosumarizovaní sa predostiera obraz o posunoch i nedostatkoch v súčasnej realizácií integračného procesu.
Anotace anglicky
The real ascertainment of the state about integration in confrontation with teachers experiences of the students with Down syndrome in basic school. The presentation to quantitative phase of research reveals demographic reports about number of the schools with integration in Slovak republic. The introductory part of the research interprets partial results by the teachers experiences of the students with Down syndrome. The concept about advancement and lack in the current implementation of integration process is present in final summary.
Návaznosti
MUNI/A/0886/2011, interní kód MUNázev: Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (Akronym: IVZVSDP)
Investor: Masarykova univerzita, Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 18:19