Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1083488, author = {Bočková, Barbora and Klenková, Jiřina}, address = {Brno}, booktitle = {Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.}, edition = {první}, keywords = {bilingual family; speech development; communication ability; impaired communication ability; inclusion; inclusive education; bilingual children and pupils education}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5996-2}, pages = {15-40}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Působení bilingvních rodin v oblasti vývoje komunikační schopnosti dětí a žáků}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1083488 AU - Bočková, Barbora - Klenková, Jiřina PY - 2012 TI - Působení bilingvních rodin v oblasti vývoje komunikační schopnosti dětí a žáků VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021059962 KW - bilingual family KW - speech development KW - communication ability KW - impaired communication ability KW - inclusion KW - inclusive education KW - bilingual children and pupils education N2 - V kapitole je prezentován výzkum, který byl zaměřen na působení rodiny a školy v procesu sociální inkluze dětí a žáků s narušenou komunikační schopností. Hlavním cílem prezentovaného výzkumu je analýza vývoje komunikační schopnosti dítěte vyrůstajícího v bilingválním prostředí. Výzkum byl smíšeného charakteru, byl rozdělen na část realizovanou prostřednictvím dotazníku, a část provedenou pomocí rozhovoru – v obou případech byli osloveni rodiče dětí, které vyrůstají v bilingvním prostředí. ER -
BOČKOVÁ, Barbora a Jiřina KLENKOVÁ. Působení bilingvních rodin v oblasti vývoje komunikační schopnosti dětí a žáků. In \textit{Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s.~15-40. ISBN~978-80-210-5996-2.
|