C 2012

Faktory úspěchu inkluzivní praxe profesní orientace dětí s poruchou chování v institucionální výchově

VOJTOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Faktory úspěchu inkluzivní praxe profesní orientace dětí s poruchou chování v institucionální výchově

Název česky

Faktory úspěchu inkluzivní praxe profesní orientace dětí s poruchou chování v institucionální výchově

Název anglicky

Vocational Education Attainments of Challenging Students in Residental Care

Autoři

VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

první. Brno, Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II. od s. 115-125, 11 s. 2012

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00063112

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5996-2

Klíčová slova česky

porucha chování; předprofesní a profesní příprava; inkluzivní praxe; speciální vzdělávací potřeby; podpora; posilování; provázení; výzkum.

Klíčová slova anglicky

Behavior disorder; vocational training; inclusion in practice; special educational needs; support; resilience; guiding; research.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2013 20:58, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

V kapitole tematizujeme koncept profesní přípravy u dětí s poruchami chování v institucionální výchově. Opíráme se o prezentované výstupy z našich výzkumů, z nichž prezentujem výběrově ty, které vypovídají o efektivní intervenci a podpoře profesní orientace cílové skupiny.

Anglicky

Concept of preprofessional education of children with behaviour disorder is the topic of this chapter. The framework is constructed by the selected research outcomes concernig effectiv intervention of the target group.

Návaznosti

MUNI/A/0886/2011, interní kód MU
Název: Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (Akronym: IVZVSDP)
Investor: Masarykova univerzita, Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty

Přiložené soubory

Faktory_uspechu_inkluzivni_praxe_Voj_1_.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru
Faktory_uspechu_inkluzivni_praxe_Voj_1__icmkhdem.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru