VOJTOVÁ, Věra. Faktory úspěchu inkluzivní praxe profesní orientace dětí s poruchou chování v institucionální výchově. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 115-125. ISBN 978-80-210-5996-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Faktory úspěchu inkluzivní praxe profesní orientace dětí s poruchou chování v institucionální výchově
Název česky Faktory úspěchu inkluzivní praxe profesní orientace dětí s poruchou chování v institucionální výchově
Název anglicky Vocational Education Attainments of Challenging Students in Residental Care
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II. od s. 115-125, 11 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00063112
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5996-2
Klíčová slova česky porucha chování; předprofesní a profesní příprava; inkluzivní praxe; speciální vzdělávací potřeby; podpora; posilování; provázení; výzkum.
Klíčová slova anglicky Behavior disorder; vocational training; inclusion in practice; special educational needs; support; resilience; guiding; research.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 27. 2. 2013 20:58.
Anotace
V kapitole tematizujeme koncept profesní přípravy u dětí s poruchami chování v institucionální výchově. Opíráme se o prezentované výstupy z našich výzkumů, z nichž prezentujem výběrově ty, které vypovídají o efektivní intervenci a podpoře profesní orientace cílové skupiny.
Anotace anglicky
Concept of preprofessional education of children with behaviour disorder is the topic of this chapter. The framework is constructed by the selected research outcomes concernig effectiv intervention of the target group.
Návaznosti
MUNI/A/0886/2011, interní kód MUNázev: Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (Akronym: IVZVSDP)
Investor: Masarykova univerzita, Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 20. 8. 2024 20:14