2012
Gamifikace (nejen) v sociálních sítích
ČERNÝ, Michal a Monika ČERNÁZákladní údaje
Originální název
Gamifikace (nejen) v sociálních sítích
Název česky
Gamifikace (nejen) v sociálních sítích
Název anglicky
Gamifikacion (not only) in social networks
Autoři
ČERNÝ, Michal a Monika ČERNÁ
Vydání
Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line], 2012, 1802-4785
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
Foursquare; gamifikace; sociální síť; Twitter; Facebook; Second Live
Klíčová slova anglicky
Foursquare; gamifikacion; social network; Twitter; Facebook; Second Live
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 28. 1. 2013 09:05, RNDr. Michal Černý, Ph.D.
Anotace
V originále
Nejen sociální sítě se snaží o to, aby jejich uživatelé byli co možná nejaktivnější, a to v téměř libovolném ohledu. V následujícím článku se zaměříme na základní metody motivace a gamifikace, které se používají v sociálních sítích, ale nejen v nich.