J 2012

Gamifikace (nejen) v sociálních sítích

ČERNÝ, Michal a Monika ČERNÁ

Základní údaje

Originální název

Gamifikace (nejen) v sociálních sítích

Název česky

Gamifikace (nejen) v sociálních sítích

Název anglicky

Gamifikacion (not only) in social networks

Autoři

ČERNÝ, Michal a Monika ČERNÁ

Vydání

Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line], 2012, 1802-4785

Další údaje

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

Foursquare; gamifikace; sociální síť; Twitter; Facebook; Second Live

Klíčová slova anglicky

Foursquare; gamifikacion; social network; Twitter; Facebook; Second Live

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 1. 2013 09:05, RNDr. Michal Černý, Ph.D.

Anotace

V originále

Nejen sociální sítě se snaží o to, aby jejich uživatelé byli co možná nejaktivnější, a to v téměř libovolném ohledu. V následujícím článku se zaměříme na základní metody motivace a gamifikace, které se používají v sociálních sítích, ale nejen v nich.