Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1083791, author = {Vojtová, Věra}, address = {Brno}, booktitle = {Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování}, edition = {1.}, editor = {Vojtová, Věra, Červenka, Karel}, keywords = {behavioural difficulties; specific learning disorders; literacy; information technologies; academic achievement; computer; teaching; learning; support; formativ assessment}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6134-7}, pages = {115-122}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Podpora učení žáků v riziku}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1083791 AU - Vojtová, Věra PY - 2012 TI - Podpora učení žáků v riziku VL - neuvedeno PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021061347 KW - behavioural difficulties KW - specific learning disorders KW - literacy KW - information technologies KW - academic achievement KW - computer KW - teaching KW - learning KW - support KW - formativ assessment N2 - Problémy v chování provází velmi často nedostatečné školní výkony žáka způsobené specifickými poruchami učení. Není zřejmé, která z těchto bariér v jeho vzdělávání je primární, určující. Zřejmá je však potřeba podpory učebních strategií takového žáka, aby nedocházelo k omezení jeho čtenářské gramotnosti jako významného postředku učení. V kapitole prezentujeme výstupy z pilotního výzkumu o využívání informační technologie a specializovaných programů pro podporu učení a čtenářských kompetencí žáků ohrožených těmito bariérami. ER -
VOJTOVÁ, Věra. Podpora učení žáků v riziku. In Vojtová, Věra, Červenka, Karel. \textit{Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s.~115-122. ISBN~978-80-210-6134-7.
|