2012
Role školních knihoven v informační výchově
ČERNÝ, Michal a Zuzana ČERNÁZákladní údaje
Originální název
Role školních knihoven v informační výchově
Název česky
Role školních knihoven v informační výchově
Název anglicky
The role of school libraries in information education
Autoři
ČERNÝ, Michal a Zuzana ČERNÁ
Vydání
Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line], 2012, 1802-4785
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
knihovna; čtení; knihy; klima školy; ICT; mediální výchova; tvůrčí psaní
Klíčová slova anglicky
library; reading; books; school climate; ICT; media education; creative writing
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 28. 1. 2013 10:42, RNDr. Michal Černý, Ph.D.
Anotace
V originále
Jednou z klíčových dovedností, kterou by si žáci ze škol měli odnášet, je schopnost práce s informacemi. Zcela zásadní roli zde hrají školní knihovny, jejichž význam je často podceňován. V následujícím článku se pokusíme ukázat některé vybrané aspekty, ve kterých se má knihovna především v oblasti informační výchovy aktivně projevovat.