2012
Neformální inkluzivní vzdělávání v rámci volnočasových aktivit – inkluzivní projekt Hledání společného jazyka v rytmu
HRICOVÁ, Lenka a Andrea SLIVIAKOVÁZákladní údaje
Originální název
Neformální inkluzivní vzdělávání v rámci volnočasových aktivit – inkluzivní projekt Hledání společného jazyka v rytmu
Název anglicky
Informal Inclusive Education within Leisure Activities – Inclusive Project Searching for a Mutual Language in Rhythm
Autoři
HRICOVÁ, Lenka a Andrea SLIVIAKOVÁ
Vydání
XIII. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami, 2012
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
sluchové postižení; inkluze; projekt; Mládež v akci
Klíčová slova anglicky
hearing impairment; inclusion; project; Youth in Action
Změněno: 28. 1. 2013 11:27, PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Anotace
V originále
Příspěvek představuje cíle a výsledky inkluzivního projektu pro slyšící mladé lidi a lidi se sluchovým postižením s názvem Hledání společného jazyka v rytmu, který byl finančně podpořen programem Evropské unie Mládež v akci. V příspěvku jsou uvedeny průběh projektu, metody práce, které byly v rámci projektu použity, a hodnocení projektu jeho účastníky.