a 2012

Neformální inkluzivní vzdělávání v rámci volnočasových aktivit – inkluzivní projekt Hledání společného jazyka v rytmu

HRICOVÁ, Lenka a Andrea SLIVIAKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Neformální inkluzivní vzdělávání v rámci volnočasových aktivit – inkluzivní projekt Hledání společného jazyka v rytmu

Název anglicky

Informal Inclusive Education within Leisure Activities – Inclusive Project Searching for a Mutual Language in Rhythm

Autoři

HRICOVÁ, Lenka a Andrea SLIVIAKOVÁ

Vydání

XIII. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami, 2012

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

sluchové postižení; inkluze; projekt; Mládež v akci

Klíčová slova anglicky

hearing impairment; inclusion; project; Youth in Action
Změněno: 28. 1. 2013 11:27, PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek představuje cíle a výsledky inkluzivního projektu pro slyšící mladé lidi a lidi se sluchovým postižením s názvem Hledání společného jazyka v rytmu, který byl finančně podpořen programem Evropské unie Mládež v akci. V příspěvku jsou uvedeny průběh projektu, metody práce, které byly v rámci projektu použity, a hodnocení projektu jeho účastníky.