DOLEŽALOVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁ. Připravenost učitelů základních škol na vzdělávání žáků se sluchovým postižením. In XIII. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Připravenost učitelů základních škol na vzdělávání žáků se sluchovým postižením
Název anglicky Preparedness of Teachers at Primary schools for Education of Pupils with Hearing Impairment
Autoři DOLEŽALOVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁ.
Vydání XIII. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami, 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky inkluzivní škola, 1. stupeň základní školy, žák se sluchovým postižením, případová studie
Klíčová slova anglicky inclusive school, primary school, pupil with hearing impairment, case study
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D., učo 79581. Změněno: 28. 1. 2013 11:26.
Anotace
Příspěvek prezentuje dílčí výsledky rozsáhlejšího výzkumu, probíhajícího od roku 2009 a zaměřeného na analýzu podmínek vzdělávání a přístupů k žákům se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní školy. V příspěvku budou představeny dvě případové studie žáků se sluchovým postižením, integrovaných na 1. stupni běžné základní školy. Dále budou uvedena doporučení pro pedagogy běžných škol pro práci s žáky se sluchovým postižením, která z provedeného výzkumného šetření vyplývají.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 13:33