VOJTOVÁ, Věra. Challenging Literacy At-Risk Children at School for All. In World Literacy Summit: Powerty-Literacy-Future. World Literacy Foundation ABN. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Challenging Literacy At-Risk Children at School for All.
Název česky Podpora gramotnosti u dětí v riziku ve škole pro všechny
Autoři VOJTOVÁ, Věra.
Vydání World Literacy Summit: Powerty-Literacy-Future. World Literacy Foundation ABN, 2012.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky gramotnost; sociální znevýhodnění; speciální vzdělávací potřeby; děti v riziku; vylučování ze školy; evaluace; výzkum;
Klíčová slova anglicky literacy; social disadvantage; special needs in education; At-risk children; school drop out;
Štítky children with behavioural disorders
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 15. 3. 2013 12:34.
Anotace
Prezentací výstupů z výzkumu autoři poukázali na korelaci mezi neúspěchem ve školní práci, nízkou gramotností a rizikem vývoje problémů v chování.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 8. 2024 20:14