SUCHÁ, Ladislava, Tomáš BOUDA a Eva VÍCHOVÁ. Library Marketing Tuesday 2012. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Library Marketing Tuesday 2012
Název česky Library Marketing Tuesday 2012
Název anglicky Library Marketing Tuesday 2012
Autoři SUCHÁ, Ladislava, Tomáš BOUDA a Eva VÍCHOVÁ.
Vydání 2012.
Další údaje
Typ výsledku Uspořádání konference
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Klíčová slova česky knihovny; marketing; management
Klíčová slova anglicky libraries; marketing; management
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 21. 2. 2013 14:18.
Anotace
Library Marketing Tuesday je jednodenní konference PARTSIP věnovaná marketingové komunikaci v knihovnách. Hosté konference se pokusí své bohaté zkušenosti z komerční i neziskové sféry aplikovat právě na oblast (především vysokoškolských) knihoven.
Anotace česky
Library Marketing Tuesday je jednodenní konference PARTSIP věnovaná marketingové komunikaci v knihovnách. Hosté konference se pokusí své bohaté zkušenosti z komerční i neziskové sféry aplikovat právě na oblast (především vysokoškolských) knihoven.
Návaznosti
EE2.4.12.0059, projekt VaVNázev: Partnerská síť informačních profesionálů (PARTSIP)
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 16:45